06 February 2010

problem keeps comingg...

bnyk problem o! not my problem. my candu, zyza. aku takanan tgk dea cry tiap hri! sms sma aku pun, kjap2 jk dea buat lcu. then. she starts crying. c'mwie pulak. d'sms. ktawa2. tpi dpressed jg! ee! ndk lma aku pun skt jiwa. hmm~ gra2 tuh prmpuan la! geram ny aku! aku bingung! mcmna mw kc blk dorg mcm dlu! ee! aku sma c'zyza sma jk! aku mw dea hppy mcm dlu! ska crita BELUEE2 psl c'mwie. aku pun share story sma dea. same laa story kmi. stu kpala. dea pham aku, aku pun pham dea. aku jnji sma dea sda. klu c'mwie ndk sms dea. aku pun buat bg2 jg. alaa~ prkara besa la bh tuh kn. dua hati satu jiwa? dua jiwa satu hati? mna stu aa? huhu.

aku ne pun. mula terdetik keraguan dihati. ahakk! iya waa. btl ne! so bingung! hope ndk t'jdi apa yg aku pkir ne. amin~

my prof ckp. JANGAN CEMBURU BUTA! let it be by itself. aku hrp aku dpt hold ne smua. whtever hppen. t'pulang sma dea. klu laa ada apa2. aku just let dea buat decision. aku ndk mw kc berat kpala tink bout anytink. huhu~ stu lg. prof ku blg. jgn mengencang sesuka hati! haha! means aku ndk blh mengencang dluan. biar dea mengencang dlu. bru aku start. hahaha! whoa~ bnyk o motivate aku dpt ne mlm.

=_=

" let it go by itself. dnt ever pushed or ever pulled it back. depends on them to judge whether to come back or just go. "

No comments:

Post a Comment