04 January 2012

aku buat sala.

hmm. bru tnang sikit abis 'date'. huu. aku gaduh sma umi. bkn gaduh la. mm. umi mrh aku. psl aku ckp NDK TAU. mm. mgkin aku terkurang ajar. mgkin dea pkir aku tpksa kemas bilik tdi. bnyk la aku soal tym dea suru kemas bilik. mm. aku membekukan air mata spya ndk nangis. huu. aku sda bsar bh. ndk mw nangis2 lg. hee :p

kurang ajar ka ayat NDK TAU tuh? hmm.

huu. aku ndk prna bersyukur. aku pun ndk tau apa hati aku mw sbenarny. tdi. hati aku ckp. better tgl d'dorm. mm. trus. aku b'pkir lg. knp msa d'dorm. aku cpt2 mw blk? i mean. cpt2 mw kluar dri sna? huu. sory bloggie. aku cma mw meluah. aku merajuk dgn diary aku. huhu.

mm. tpi skg ok la sda. rpanya kena doa sikit. bkn sikit. bnyk! hehe. DIA bg aku peace. aku mnta spaya dea taru ketenangan dlm hti aku. huu. nasib doa aku ndk pending :') aku tenang sda. huu.


"bersyukur atas apa yg ada. bkn menyesal atas apa yg ada."

No comments:

Post a Comment