30 January 2012

haha. random sahaja.

wuhuu. malam ne aku lepak sana twitter. smbil tgk AJL26. best gilaa. huhu. dan yes juga. sbb najwa latif ndk menang :D *evil laugh*

tdi aku jln beli brg ruma. skali lg. kali ne d'srvay. yeah. spt biasa. muka yg sama. huhu. aku dgn adik aku dua org tuh seja turun. haha. aku suka shopping sndiri sndiri.

msa aku bayar d'kaunter. smpat lg syukry sma c'maman loyar. aish. haha. btw. lama ndk dgr loyar drg.

msa aku d'luar. bayar roti paun, ada pekerja srvay tuh. loyar jg. tpi loyar dea sangat buruk. *sweat* aku mls mw layan. haha. aku buat muka 'PLS JGN CKP BNDA BODOH' . haha. like seriously. bodoh laa bnda yg dea tanya aku. heii. kau sangat kolot.

lpas dri srvay. aku mnta singgah big apple sana. msa aku mnta singgah tuh. abah trus tnya. KAU SDA MKN KA TDI D'RUMA? then aku ckp la BELUM. hehe. dea dpt agak aku kelaparan.

msa d'big apple tuh. aku terbuat bnda bodoh. haha. tuh pkerja ada ckp sumthing. tpi aku ndk dgr. aku tgk la dea lama2. then aku ckp TAKE AWAY. trus dea buat reaksi 'HUH?' haha. lepas tuh aku ktawa. aku tnya dgn adik aku. APA DEA CKP NE? KAKAK NDK PAHAM. adik aku cover brabis. sbb aku tanya dgn nada yg agak kuat. ndk la kuat. blh didengari oleh org sekeliling. haha.

trus dea ulang laa apa yg dea ckp tdi. ohh. rpanya dea tnya. mw brp pcs. hahaha :D

uwahhh. aku bli 12pcs. bkn aku. tpi adik aku yg meng-gerenti kn dea mw mkn banyak donut mlm ne. dn yg wajib mesti ada, SAY CHEESE. aku bli 3pcs. haha. yg lain smua satu satu.

mgkin tuh pkerja pikir aku ne sangat jakun masuk big apple. haha. dea ktawa masa aku pilih2 donut tuh. haha.

bru ne. sunny day txt aku. haha. msti dea rindu aku ne :p d'twitter pulak. aku tweet sma kate, bb sma ejad. haha. knfm2 laa kes rindu aku yg comel ne. *cough cough*

ok laa. esk aku kerja lg. heii. malas dohh. haha.

:)

No comments:

Post a Comment