29 January 2012

sangat happy :)

huhu. smlm hari aku yg sangat indah :p knp ayat aku tuh? mm. aku jmpa dea. huhu. blk dri driving trus aku pigi jmpa dea. dea dri kk. kcian kn. haha. dea ckp dgn aku. blk ruma dea mw trus tidur. then. i felt guilty sbb mw jmpa dea.

masa smpai ruma. aku blk2 ingat dea. aku ndk tau knp. mgkin sbb aku happy jmpa dea. huhu. happy laa bh! :p

smlm jg aku dpt kwn bru. haha. sblm ne aku prna mention drg dlm blog aku ne. aku state drg sbg dua prmpn cantik. sblm ne mmmg kmi prna jmpa. tpi kurang b'ckp. drg ne adik beradik. tpi aku ckp. kakak dea lg nmpk adik. haha. comel o dua2! :)

smlm aku baca buku rojak masa tunggu dea. aku ndk ingat aku ada simpan dlm beg tuh buku. haha. aku ada baca satu crita yg buat aku berkikik sendiri d'cool cty tuh. haha!

ohoh! arrrggggh! smlm yg plg aku tunggu2 muncul jg akhirnya. singa singa. haha! c'campiang buat dpan ruma. spt biasa mcm tahun2 sebelum ne. tpi kli ne lg meriah. smpai blok dpan ruma kmi. hehe.

lpas tuh mlm ny. drg pasang mercun. hui. bising gila! haha! smpai alarm kereta abah bunyi. lpas tuh drg pasang mercun lalat tuh. bru jk aku kluar. terbang sda api dea p'tmpt kmi. and so sudden. aku nmpk apis lari masuk dlm ruma. omaigod. kena kaki dea. haha. tpi ok laa. hangus sikit seja. adehh -.-

trus c'campiang pigi minta maaf. drg stop main trus. kcian c'kucing. ikut jg dea lari dlm ruma sbb takut. haha.

dan aku dpt limau yg sangat banyak! hehe. finally rite? aku dpt mkn jg. aku mls mw mnta beli sma abah yg b'kotak kotak tuh. sbb lg sedap klu jiran bg :')

angpaw pun ndk lupa. kmi dpt banyak angpaw! hehe! dri campiang sma c'uncle sebela. tpi ndk tau mcmna mw bahagi. haha. tlalu bnyk.

lpas tuh. abah bawa pigi mcD. hujan kuat. at first aku ndk mw ikut. aku sibuk dgn twitter. haha! tpi adik aku ckp, nti blackout tuh. haha. trus aku kc tinggal tuh laptop hidup. kesimpulannya aku ikut laa.

masa smpai sna. d'drive thru tuh. abah suru aku yg oder. aaiiyyyaaaa. ndk suka nya. sda la suara aku seksi. haha! tpksa laa. agak beteriak jg laa aku sbb hujan. haha!

aku cma oder fillet o fish. lama aku ndk mkn bnda tuh. huhu. smlm terlunas la rindu aku dgn tuh burger. cuba laa saiz dea mcm prosperity. hahaha!

smlm jg aku tidur jm2.30. aku tgk muvee KOIZORA. haha. muvee msa d'dorm yg buat kmi karau tgk. hehe. *jiwang* tpi aku t'tidur tgh2 crita. ndk smpat jmpa part nangis2. hehe.

mm. hri ne aku mw jln2 pkai kereta umi. mw uji pandu. eh. mw ulangkaji. eh. mw try test. haha! c'jeng mw jmpa aku jm3.30. adehh. lewat. tpi dea mcm mw belanja mkn. haha. ndk tau laa aku atau dea.

doa kn hri ne aku happy lg. ohh. btw. fb aku deactivate sementara. haha. utk menenangkan keadaan. nti aku blk lg kc banjir nf drg :p hahaha! *evil laugh*

No comments:

Post a Comment