07 May 2012

jyeah. jodoh aku dgn SARAWAK :')

ASSALAMUALAIKUM. *saja font besar2* 
hari ne keluar sda keputusan upu. secara rasminya aku dpt UNIMAS. kos apa? asasi. asasi sains. sains apa? fizikal. i was like 
WHAT?! FIZIKAL?! DEHECK. mood aku celaru. tahan perasaan. jyeah. aku bersyukur dpt tawaran upu. bersyukur sangat2. then aku nangis. haha. bodoh? yaa. i know. org nangis sbb nda dpt. aku nangis sbb dpt. nangis sedih ok. bkn psl terharu. sedih. aku ingat aku dpt sains hayat. aku btl2 mau dpt tuh. uhu. aku nda bersyukur ka ne? 

but then. aku ada tanya kak niza. psl permohonan utk tukar kos. (fizikal -> hayat)
guess what? mmg BOLEH! contact ja pejabat sana. cuma mgkin permohonan kli ne susa. sbb mgkin ada smpai seribu org. apa2 pun. insyaAllah. esok aku mau kontek tuh pengurusan unimas. mudah2an dpt. amin.

No comments:

Post a Comment