16 May 2012

menangis seja aku tau.

assalamualaikum. 
uhu. smlm aku nangis. masa skype sama umi. bodoh aite? i don't know why the fuq i cry. umi baru tanya pasal f6 tuh. aku trus nangis like non-stop.

then. umi calm me down. told me not to cry. lepastuh aku stop kejap. umi nasihat itu ini. mmg kena brainwash. umi ckp ne la kelemahan aku. menangis. uuu. minta aku janji klu ada apa2 lepasne. jgn nangis. all i need to do is. 


"breathe and talk slowly."


umi ckp lg. cemana klu aku kawen nti? hahahahahaha. fine. makin aku nangis. uhu. hari ne aku pigi ppd. aku yakin bh sda. klu sekadar aku masuk matrik/asasi just bcoz to make the others proud. i'll be end up nothing. so. aku sentiasa berdoa utk yg terbaik. aku janji aku struggle cemana aku struggle dulu atau lebih. i'd set my achievement point. 


kepada kawan2 aku yg akan sambung belajar d'negeri kita/negeri org/negara org. aku nda akan lupa kamu. aku harap kita semua sama2 berjaya :)


baii

No comments:

Post a Comment