08 May 2012

aku boleh.

assalamualaikum. 
aku sda siap tulis surat utk pertukaran program tuh. serious. aku mcm merapu repek dlm surat tuh. esok aku mau pigi pejabat. tpi aku teda kwn. faeza sma sam. sekolah sda drg. jdi aku pigi sendiri.

masa aku kol unimas tdi. dea ckp. tulis ja surat utk dekan. sertakan salinan slip spm, i/c sama surat tawaran. tpi kan. dari tdi aku keluar masuk dri website unimas tuh. aku print jg sda smua borang2nya. nda nampak pun surat tawaran. lg satu. aku blum ready mau isi online. aduii. aku isi borang manual pun mabuk sda. aha.

mudah2an dpt la tukar program tuh. aku btl2 mau usahakan sampai dpt tukar. tdi aku t'pikir jg. blh ka jmpa dekan awal2? sbb aku takut. nti klu aku masuk sana, trus nda dpt sda tukar. cemana la? aku rancang begini. klu mmg nda dpt tukar. aku pilih matrik ja la. takut jg aku. nti jdi

"yg dikejar x dpt, yg dikendong berciciran."

risiko besar tuh klu aku masuk sana. sbb daftar d'sana 27. matrik daftar 21. tpi kan. aku tgk. jalan paling selamat adalah matrik. tpi. uhu. ndatau la. hati aku ckp lain :(

No comments:

Post a Comment